Háborognak a szolnokiak a katasztrofális buszbérlet-kiadás miatt

Megosztás

A város egyik bérletpénztárának korábbi bezárása és a csökkentett létszámú munkaerő miatt bizony a lakosság számára is jól látható fennakadások vannak.

Szilvia és Erika is panaszkodott a közösségi médiában a tűrhetetlen állapotok miatt. “A mai bérletkiadás egy katasztrófa. 4 pénztár helyett kettő működik.” “40 percet álltam sorban! Egy élmény volt!”

“A Széchenyi bérletest bezárták, így még mi is kénytelenek vagyunk oda menni a sort növelni és az időt nyújtani. Mert nincs másik itt.” “Tegnap a buszpályán 3 hosszú sor állt a pénztáraknál. 40 percet vártam mire sorra kerültem.” “A vasúton 5 után csak egy volt, alig haladt a hölgy, mert a hülye plexi miatt nem hallotta, mit mondanak neki.”

Márta ötlete talán részben megoldhatja a problémát. “Ha gondolod, legközelebb próbáld ki a vasúton megvenni a bérletedet. Én már lassan 1 éve ott veszem! Nem azt mondom, hogy nem kell ott is várni, de biztos vagyok benne, hogy nem annyit, mint a volán pénztáránál! Buszjegyet is adnak!”

Innentől erre kell készülni? Vagy telefonos alkalmazás, vagy végeláthatatlan sorban állás minden hónap elején?

Kapcsolódó cikkek